Karhunluola -yritysideakilpailu
Muhoksen 4H-yhdistys ry järjestää vuosittain Karhunluola-yritysideakilpailun nuorille. Kilpailu on jaettu kahteen sarjaan: a) 13-17-vuotiaat ja b) 18-28-vuotiaat. Kilpailun ensimmäiselle kierrokselle osallistut sähköisellä lomakkeella.

Viisi valittua kustakin sarjasta pääsee finaaliin. Kilpailun tarkoituksena on kannustaa nuoria yrittäjyyteen, synnyttää menestystarinoita ja lisätä Oulu- ja Iijokilaakson elinvoimaa.
KILPAILUAIKA JA -OHJELMA
– Infotilaisuudet huhtikuussa:
ti 5.4. klo 18:00-18:30
Aikataulu ja palkinnot sekä nuorisoleader-info (Jaakko Räisänen, Marjo Takalo)
ti 12.4. klo 18:00-18:30
Aikataulu ja palkinnot sekä ideointi (Markku Kippola, Mirja Mertala)
ti 19.4. klo 18:00-18:30
Aikataulu ja palkinnot sekä nuorisoleader-info (Tiia Juntunen ja Marjo Takalo)
ti 26.4. klo 18:00-18:30 -
Aikataulu ja palkinnot sekä ideointi (Asseri Pitkälä ja Mirja Mertala)
LINKKI INFOON
- Ilmoittaudu 2.5.2022 mennessä
– Finalistit saavat tarvittavat tiedot jatkosta 4.5.2022 mennessä sähköpostitse.
– Finalisteille järjestetään valmennustilaisuus verkossa; sarja A, ma 9.5. ja sarja B, ti 10.5. – Finaali on 17.5.2022
Viisi valittua kummastakin sarjasta pääsee finaaliin.
Avoin finaalitapahtuma järjestetään 17.5.2022 klo 17.00 Koivu ja Tähti -kulttuurikeskuksessa ja etäyhteyksillä Karhunluolan Youtube kanavalla on myös mahdollista osallistua kannustamaan nuoria kilpailijoita finaalissa. Linkki YouTube kanavalle https://www.youtube.com/channel/UC71yahQ1t6_6wVYDfHs_u5w
Miksi Sinun kannattaa osallistua kilpailuun?
– pääset testaamaan yritysideoitasi
– parhaat palkitaan ruhtinaallisesti
– liiketoimintasi saa vauhtia kannustavan karhuraadin vauhdittamana
– mikäli olet myymässä yritystä tai osuutta siitä, saat sille parhaan näköalapaikan
Menestyksen kolme porrasta
Kisassa voit pärjätä keskittymällä seuraaviin kolmeen asiaan. Karhuraati arvioi esitykset näiden menestystekijöiden perusteella.
Tiimi
Löydä hyvät tekijät tiimiisi tai kumppaniverkostoosi, jotka täydentävät sinun osaamistasi. Yhdessä olette enemmän.
Paras tuote tai palvelu
Sinun on keksittävä markkinoiden paras tuote tai palvelu asiakkaalle, jolla ratkaiset asiakkaan kipeimmän ongelman.
Suunnittele ja toteuta
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Panosta suunnitelmiin, mutta vain pitkäjänteisellä tekemisellä pääset tavoitteisiisi. Onnea matkaan!